O mně

Moje fotka
Praha, Czechia
zrzavá pražačka, která píše o blbostech. a je jí to jedno:)

úterý 9. listopadu 2010

ráda se hádám:)


a nejradši s cizími lidmi. ještě radši s důchodcema. a nejradši, když sem si jistá svou pravdou:)



dneska jsem jela ze školy domů. jako obvykle, kolem sedmé..  v autobuse se mnou jeli dva důchodci, pán s paní. většinou cizí rozhovory neposlouchám ale dvojice se bavila dost nahlas a o tématu, ke kterému mám co říct. o „dnešní mláděži“. kritikou nešetřili, ostatně jak to tak bývá..

po chvíli jsem se do rozhovoru vložila s tím, že přeci nemůžou házet do jednoho pytle a navíc, ta „dnešní zkažená mládež“ to má přeci jen o něco těžší. paní mi začala zuřivě vysvětlovat, že tak to přece vůbec není, že si to děláme sami, protože všichni fetujeme, jsme drzí, nevychovaní a tak dále..
opět, házení do stejného pytle.

snažila jsem se paní vysvětlit, že ona v mém věku například rozhodně ze školy nechodila kolem sedmé, neměla rozvedené rodiče(co má dneska skoro každý..), nebyli na ni kladeny tak vysoké nároky, aby dostala dobrou práci, stačila jí v podstatě maturita, kterou dneska já potřebuju i na uklízečku, kterou teda fakt dělat nechci:).

samozřejmě si nestěžuju, tak to prostě je. a má to své výhody. ta „dnešní zkažená mládež“ je totiž obecně mnohem vzdělanější (pominuli ty jedince, kteří se o nic nezajímají, kterých je teda bohužel pořád docela dost..), soběstačnější, a prostě lepší:)  

Paní si sice pořád jela svou ale její muž přikyvoval.

že by o jednoho protivného a nevychovaného důchodce míň:)?

Žádné komentáře:

Okomentovat